3 nov 2011 Inte riktigt bra

Jag hatar denna dumma jobbiga hostan samt är så frusen av mig , nu har man feber med 38. Vart hemma i går vakna med feber .. Annars hade man gått till arbets träningen som är på Samhall .. Inge fast utan jag vill utbilda mig till kock ,MEN hör man av min mamma inge bra för dig dina utslag kommer då , små elaka sår kommer inte av att stå på hårt golv . De kommer om man får nya skor menar skavsår men har jag inte .. :( Vill jobba med människor varför inte som personlig assient .Nu mera en tid här har han inte ens kysst mig eller inte ens kramat mig in billa inge att jag vill ge han något han e bara tjurig o trött menar min man .. Klart han e trött tidiga morgon jobbar nätter tycker en annan .. Men jag vill jobba oxå inte bli en vänte hit skickad , Snart börjar man ifas 3 i dec ..Hoppas verkligen hamnar på ett ställe man vill göra jobba på dagis byta blöjor skrattar jaa jobbam ed barn de är roligt .Vara ute i all slags väder. Läsa böcker,.... Borde plugga till förskole lärare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0