Mitt fel

Han var inte på humör alls var bakis . Borde ha lärt mig inte prata med han alls efter som han festar hårt på helgerna .Men sagt har hänt . vad som hände var att nog reta han lite väl mycke , han satt upp dans band på sin sida huuua ligen trodde var hårdrockare ... Men så fel man hade -- Kometra hans sida vart han trött på så han tog bort mig . Jag har en då bara lust skita i denna sida FB har blivit mycke sämre ..Men skickade ett sms bad om ursäkt vet fan om han tar det o föresten så skiter jag gur han tar de .. vart oxå sur .. Han skulle vara snäll han med märkte vår vänskap har glidit ur . Bra annars hade jag tagit bort han ... Men vännen C tror vi kommer bli vänner igen näää tror inte de ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0