Vilken dag full fart ....

Jag vakna vid sex tiden i morse , var upp tände lampan i köket.. Sedan på toa en sväng och sedan väcka Ida . Ida kom upp tog en snabb dusch så skönt sa hon mamma . Sedan fick hon frukost o, boy smörgås .. Sedan borsta tänderna satte på sig skor o jacka sa hej då gick till skol bussen . Inne var in väckte Emma . Skolan börjar sa jag näää inte nu har ont i örat o halsen vill sova mera . Är bara gå upp sa jag .. Lekte lite med nallen -Bamse skoja lite sa han till slut upp med dig Emma de här är min säng när du är i skolan ... Hon fick mjölk o flingor . sedan satte på sig kläder , jag gick ut med chips samma veva .Kom in var hon klar .. puss kram mamma ses sedan . Kl 9 väckte jag Josefine skulle hoppa in i duschen vi skulle till läkaren på vård centralen ta blod prov , stick i fingret nästan kom en tår från henne för ett stick i finger gör inge ont . sedan låång väntan tills vi var klara jag nicka till höll på somna där livs farligt helt . Sedan träffa läkare fick svar hon har 13.3 i vita blod koppar i kroppen plus infektion i blodet inte bra . har hals flus och urinvägsinförstion med ska äta pencelin 10 dagar tablett form vägar hon ta måste sagt ska du ha de hela livet eller året ut skit sur e barata denna gnäll inte sa jag . Dags hoppa ut med lillen sedan plocka ur disk maskinen .. och kika bland all reklam o sova med john blund kramar alla mina vänner , Ha en ljuvlig onsdag kramar er vän Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0