Livet går vidare

Jag har hittat min väg ,genom alla hårda törnar samt sträckt på mig .Många facebookvänner kommer utan för hejar på mig de är bara trevligt . Jag är mig själv spelar ingen allan . Alltid glad  , öppen  pratsam .. Tycker om träffa folk ..Även om vi inte ses inte på flera år .. De flesta hejar o drar vänliga ord .. I dag pratat med trevlig man Fredrik von Gerber på fejjan , berömmer hans blogg inlägg berättar öppet om sitt mörka liv om droger . Intressant läsning .. I dag gått vidar har familj och blivit morfar .. Tack mina älsklingar för en trevlig kväll har skrattat massor ...Blir tidigt  gå upp i morgon samt väcka Ida o Emma samtidigt .Emma ska ha lucia i skolan  ska vara i skolan redan 7 .45 , jag följer med henne till skolan ska inte gå själv . Först lussa för skolans elver sedan på Möteplatsen för äldre och på ett bygg firma sedan på kvällen åt alla föräldrar o släkt o vänner bara trevligt   God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0