Världen blöder

Såg på tv4 nyheterna nu kl 22 .. Vad hemskt att Civila drabbas hårt i Syrien oskyldiga människor . man blir rörd minsta vart 3 ½ månad en liten flicka dog av spliters skador . Vi ska vara glada att vi bor i Sverige , slippa all krig som många barn i världen har så som dagligen ....Skulle bli glada om de fick rent vatten , mat och sova i en skön säng i ett hem som är helt ... Man blir tagen när... man ser hur andra har i världen . Alla är lika värda spelar ingen roll hud färg ... ..I morgon är det skol av slutning för mina barn ♥ ♥ ♥ ... I kväll har Emma lekt med kompisen Elias de har varit ute och cyklat haft roligt . De kom in fick de lite glass .. Tack Tanja♥ du är en underbar vän som ger mig stöd när mor och dotter i bland låter som katt och hund .. Tonårska är tufft , men jag älskar Josefine ♥ Jätte mycke trots i bland är tufft .. Så sa Emma innan somnade jag ska leka med Elias i morgon efter skol avslutningen .. Så har man kikat på Hawai Five -O ..Snart natta sig bara hänga tvätt och plocka ur disk maskinen sedan sova .. Jag är så trött .. har bara lite till att packa in för kollo packningen tar jag i morgon eftm ... God natt alla vänner ... Jag älskar mina barn , ni är bästa som har hänt mig ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0