De gör ont

Stått ut över en veckas tid med evig smärta i fötterna , är hårt lindad från knä till tårna de gör ont, fast man har antibitoka ska bli bätttre , de här e värre än nå annt , de ska brinna hela tiden går sitter ligger hopplöst helt ..De närmsta tycker nog att man är gällig , vem fan vill byta de är inge skönt ha ont :( ::( I dag har inte orka ses med någon mitt humör inte bästa behöver inte ha folk om kring mig jämt . Ut i morgon ta spåret röra på mig gå snabbt runt måste bli av med X-TRA kilon ...Bli en mager vecka fram över inge pasta eller onyttigt måste tänka på vad man äter ... Känt i mitt bröst att de hugger i bland måste göra något åt de här ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0