Ska ringa på måndag

Chips ! Han är en strävhårig hane på 13 år . fd jakt hund . Han har gått blivit tafflig inte desamma som förrut .Sover mycke äter lite dricker .. Sedan utslag efter vinter pälsen nafsar sig på ryggen ..Gamla hundar får som många äldre samma beymer som människor .. :( De har varit lång helg här ringde i fredags ingen svarade ... Måndag morgon kl 8. ..Så mina vänner Jag vet vad jag ska göra ;.../ Han är inte denna glada hund undan går undan gömmer sig helst under vår säng vägra komma fram när man ropar för komma fram ska ut med han .♥ ..De är synd om han ..Han är min bästa vän varit med sedan han var 6 mån i vårat hem vi har gått i regn ,snö storm ,soligt disiga morgon men han är älskad av alla i familjen han har ett bra hund liv .. Varit i skogen jagat . ..Bästa kompisen Oscar var en svart cocker spaniel är död sedan -07 låg han isamma korg och tröstat han menas hade ont vart 12 år . ♥ Man ska vara stark in för barnen , men de säger att han inte finns vill de ha annat djur men en hund tar sådan mycke sorg en tid man orkar inte vara glad han kommer vara saknad ej glömd när det är dags han s tid från jorden ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0