Vatten krig

Vattten krig barnen är haft jätte roligt , samt fick jag en droppe på mig med . ABF VUX var trevligt och jag vill jobba med utveckling störda , på ett gruppboende . .Hon skulle ringa på måndag sedan ringer mig .. Man behöver inte vara där varje dag . Men får semster i 20 dagar med betalt låter väl bra . . Jag ser framåt på de här .. De är helt ute slutet med resturang och cafe inge för mig . :-( Har varit på bolaget köpt hem Heinken gott samt Rom barkadi breazer .. sitta på balkongen sedan njuta i kvälls solen .. :-) Träffa mina trevliga grannar Ros -Marie och Carina .. De fråga hur var med oss eftersom chips inte med längre , jo de är bra men man ser så här han var sjuk och gammal livet går vidare . Älsklingen ska jobba i kväll när Ida o Emma sover ska kika film tror jag för just nu går Disney channel de är så man kan spy de är så borring .. Tvätta oxå hänga ut ..Ha en trevlig fredag kväll mina vänner .. njut av solen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0